CINeol

O utiliza la Búsqueda Avanzada

HILO PARA IDENTIFICAR PELÍCULAS (y bso y canciones)

Cine, Bso, Noticias, Juegos... al servicio de los amantes del Séptimo arte

Moderador: Damned Martian

Re: HILO PARA IDENTIFICAR PELÍCULAS (y bso y canciones)

Notapor andyhilton27 » 25 Nov 2020 14:20

Do you remember "Black Abyss"? That movie really scratched me when I was little ... I have to see it again.Let's see if you can help me ... sooooo years ago (I was 6 or 7 years old) I saw a movie in which a xico lived in a totally white hexagonal room inside a room (the room was in the middle and almost occupied the room), I remember the walls were glass. I only remember the detail of that room and that I could not get out of it, and that he looked as a child and as a teenager ... and I do not remember more.
andyhilton27
Palomitero

Publi Avatar
Show me the money!

Notapor ruy » 07 Jun 2021 01:12

Hacie mucho tiempo que no pasaba por aquí. Saludos. En realidad no es un pregutna sobre una pelicula sino sobre una serie. Si se considera off topicos espero me disculpen. Era una serie de ciencia ficcion de 8 capitulos aproximadamente donde unos extraterrestres venian a buscar a unos compañeros suyo desaparecidos en la Tierra cuando investigaban para realizar una invasión. Ellos se camuflan en un cuerpo de hombre y mujer y confome empiezan la investigación tambien descubren que cuando duermen juntos tienen extraños sudores, insomnio y una rara inquietud que no saben a que se deben. Creo que al final descubren que los otros extraterrestres son más felices y han decidido tambien quedarse en la tierra. Creo que es de los 70. No se la nacionalidad. Gracias
ruy
Espectador

Notapor rahulp411 » 09 Jun 2021 12:13

It is older, it must be eighties or even seventies the guy who put the bombs left them with traps, I think there were 3 platforms in total, and there were 2 rescue teams, one was looking for the bad guy and the other deactivated bombs.
tutuappvip.co
routingnumbers.onl
rahulp411
Palomitero

Notapor bezjosh99 » 12 Oct 2021 14:09

I would like to know the name of a movie where Jack The Ripper and the detective-scientist-nosequé who was facing him traveled to the future by means of a time machine and there the plot was developed.
bezjosh99
Palomitero

Anterior

Volver a Cine General